منتديات طيور الجنه الرسمي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات طيور الجنه الرسمي

منتدى طيور الجنه الرسمي

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كراميش تقليد في تقليد

عاشقة ديمو العسل
موري عاشقة رغودي
مجنونة طيور الجنه
الغلا كله
8 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
الغلا كله

المساهمات : 1

كراميش تقليد في تقليد Empty
مُساهمةموضوع: كراميش تقليد في تقليد   كراميش تقليد في تقليد I_icon_minitimeالسبت يناير 08, 2011 6:43 am

كــــيفكم

الموضوع واضح من عنوانه صح

كراميش تقلد طيورالجنه وبعطيكم الاشيا الي قلدت فيها طيورالجنه

1-:كل قناة كراميش اساس قناة كراميش تقلد لطيورالجنه.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــ
4-:شنطة (عصومي ووليد-القناص-جنى)حطوا (دانا).
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــ
5-:طـيور الجنه تروح حفلات وتحط اناشيد في الدول كراميش نفس الشي ولما سافروا لسوريا سافرت كراميش لسوريا ولما راحوا لليمن راحوا لليمن.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــ
6-:طيورالجنه حطت (انشد لنا) كراميش حطت (انت محليها).
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــ
7-:طيورالجنه تحط كواليس الحفلات وكراميش ايضاً قلدتهم وحطوا كواليس الحفلات.
8-:طيورالجنه راحوا على دار الحجر كراميش ايضـاً قلدتهم وراحوا على دار الحجر.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ
9-:كراميش سرقة نجوم طيورالجنه مثلمجاهد هشام ).
10-: انشودة (ابدع ربي) لطيورالجنه والي بينشدهـا( اسامه النسعه)راح مشاهد هشام يسجلها ثم يصور الفديو قبل اسامه ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
11-:طيور الجنه حطوا شعارهم (طيورالجنه عالمنا) كراميش من غيرتها حطوا(كراميش غير)<<وهي غير بسرقتها للافكار
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
12-:طيورالجنه كان فيها (من اين اتى)خذتها منها كراميش لاكن طيورالجنه اتركتها لن طيورالجنه ماتحب ان يصير الناس زيها لنها افضل قناه وابداعها بلا حدود
لاكـــــن مـع ذالك كله تبقا طيورالجنه في القمه وانا صراحه خايفه ان كراميش تسرق فكرة (عالهوا سوا)
ترى مو بعيده عليهم يسونها واعيد وازيد طيورالجنه في الصداره ومثل ماقال الدكتور مصطفى العزاويطيور الجنه في الصداره وحلفت يمين ان تبقى في الصداره)
وانــــتــــوا تـــوافقوني ان كــــراميش تقلد طيورالجنه احلى عالم طيورالجنه عالمنا طيورالجنه
????**??
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كراميش تقليد في تقليد   كراميش تقليد في تقليد I_icon_minitimeالأحد يناير 16, 2011 2:46 am

حبيبتي شكـرا لك على الموضوع المتمتيـــــز وانتي الرائعـــــــــــــة
انا جديدهـ هون ممكن تكوني صديقتـي....؟
?????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كراميش تقليد في تقليد   كراميش تقليد في تقليد I_icon_minitimeالإثنين يناير 24, 2011 2:31 am

ههههه ايه كراميش السخيفه تقليد في تقليد

الكل شااهد احب اقول لكراميش لاتحسبون راح تصيروو زي طيور الجنه

طيــــــــــــــور الجنه ابداع بلا حدود و قـــراطيس فششششششششششششششل بلا حدود

كراميش زق
كراميش زق
كراميش زق
كراميش زق
كراميش زق
كراميش زق
كراميش زق
كراميش زق
كراميش زق
كراميش زق
كراميش زقكراميش زق
كراميش زق
كراميش زق
كراميش زق
كراميش زق
كراميش زق
كراميش زق
كراميش زق
كراميش زق
كراميش زق
??? ????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كراميش تقليد في تقليد   كراميش تقليد في تقليد I_icon_minitimeالجمعة فبراير 11, 2011 3:38 am

اصلا انا ما بحب خرابيش
اصلا مش حلوه
من شكلها اول ما شفتا حزفتها
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كراميش تقليد في تقليد   كراميش تقليد في تقليد I_icon_minitimeالسبت فبراير 12, 2011 4:19 am

طيب ردو وقولو ليش الكل يخرج من طيور الجنه؟
واول الخارجين امل قطامي
واخرهم رغد الوزان
وهم اول نجوم القناة
?? ??
زائر

مُساهمةموضوع: الحلوة    كراميش تقليد في تقليد I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 16, 2011 1:38 pm

اية اية تفليد في تقليد Evil or Very Mad Sad cyclops Mad Laughing Cool Shocked Sad tongue
?????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كراميش تقليد في تقليد   كراميش تقليد في تقليد I_icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 12:44 am

يلي قالت ردوو علي ليش الكل يطلع

هاذي رغبه منهم بس رغد مساافرة الشااام ماطلعت الله يحفظهااا وترجع بالسلآمه يااارب
???? ???
زائر

مُساهمةموضوع: رد   كراميش تقليد في تقليد I_icon_minitimeالأحد فبراير 20, 2011 2:19 pm

والله انا رأيي ان كراميش تقاد طيور الجنه انا اصلا مش بحبها خالص

بس علي فكره رغد الوزان مش سابت طيور الجنه علشان رغوده هتعمل عمليه

عمرها ماتسيب طيور الجنه لانها من عمرها سبع سنوات تنشد فيها

ويا ريت تدعو لها بالشفاء العاجل

محبه رغووووووووووووده
queen
???k????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كراميش تقليد في تقليد   كراميش تقليد في تقليد I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 01, 2011 8:58 am

يامتخلفه انتي وياها كرامييييييييييييييييييش تاج روؤسكم ياحمارات الله يعز الحمير لو يدرون اني اشبهم بكم يجنوووووووووووووووووووون انتي الزق يابقرة كراميييييييييييييييييش تاج روسكم وانتوا كلكم تحت جزمة وسيم عوااااد يابقر ياحمير ياثورات

وانتوا بعد تقلدوونا يابقر مو رحتوا تحطون تاريخ افتتاح القناة البابخة الي زي وجيهكم طيور جهنم تو بنفس تاريخ قناة كراميش وكراميش هاذي السنة الثالثة تحتفل بنفس التاريخ بس هاذي السنة اجلتها لظروف الله اعلم فيها يمكن يوم عرفت انكم حاطين افتتاح قناتكم بنفس تاريخهم ياغنم elephant elephant يافيلة elephant
وروحو روحو يابهايم اسمعو اغنيتكم الغبيه ماما رضيانه عني ((الله لايرضى عليكم))سارقين نص الكلمات من اغنية مجاهد ماما وبابا بيحبوني ياسراقين ,,وشوفوا على هواء سواء ابيخ واتفه برنامج شفته بحياتي وع وع حتى نجومكم الاغبياء خخخخخ مادري كيف نسميهم نجوووم الافاشلين مو نجوم مايعرفون يتكلمون Razz Razz اقولكم بهايم راحو يقلدون طلينا عليكم يتكلمون عن الكليبات وكيف تم تصويرها وش تعني كلماتها هه ولا انا كذابه روحو شوفوا لقطات من طلينا عليكم على اليوتيوب وتابعوا برنامجكم الي الحين ينعرض ..وبتعرفون انكم تقلدون يا albino وفي اشياء كثيرة بس مافيني اكمل !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

والنجوم يطلعون من طيور جهنم عشانها قناة تافهه وامل طلعت لان طيور الجنه مو من مقامها ياسافلين

وانتي ياصاحبة الموضوووووع ماعندك سالفه مالت عليك يافيلة elephant elephant

وانتوا كلكم بهاااااااااااااااااااااايم

وع وع وع pale انا احلى وحده فيكم Cool Cool ((( Laughing Laughing )))

???? ???
زائر

مُساهمةموضوع: رد من اميره (محبه رغوووده)   كراميش تقليد في تقليد I_icon_minitimeالأربعاء مارس 02, 2011 10:31 am

بسم الله الرحمن الرحيم

والله انت شكلك مش هتيجي الا بقلة الادب علشان انتي قليله الادب

انتي عماله تشتمي فينا ليه ان كانت كراميييييييييييييييييييش عجباكي اوووووووووووي كده

روحي سجلي في منتداها ( ولا انتي سجلتي فيه ) ولقتيه منتهي الصلاحيه (زي شبسي بابا عضلنجي )

لما لقتيه منتهي الصلاحيه جيتي سجلتي في منتدي احلي قناه بالعالم طيوووووووووور الجنه

وعلي فكره الشتيمه بتلف تلف وتلزق في وجه صاحبتها , يعني الشتيمه ريحالك ريحالك

والله انت قليله الادب , انتي مش بتتكسفي لما تقولي الكلام ده , والله احنا بني ادمين ذيك , مش بهايم ان كان علي البهايم فهم احلي منك علشان هم بيفهمو عنك , اما انتي مفيش خالص , ليه يعني كرررررراميش تاج رؤؤسنا والله انت مش بتفهمي خالص انتي بتتعلمي اساسا ,واحنا عمرنا مهنكون تحت جزمه حد وسيم عواد
اكبر مننا واحنا نحترمه بس احنا مشس تحت جزمه الكلام ده يعود عليكي , وعلي فكره طيور الجنه فتحت من سنه 1994 ميلاديه بس كانت مبتبسش على السيفر يعني كراميش بعدنا بكتييييييييير وريحى نفسك واقعدى على جنب كده احسن انتى مش عارفه انتى بتتكلمى عن مين اصلااااااااااااااااااااااااااااااااا

اتلمي بالذوق اكرملك والله اصلا انا كنت غلطانه لما قولت لك تكوني صديقتي فعلا اول مره افشل في اختيار الصديقه
روووووووووووووووووووحي العبي بلعبك Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball

يلاااااااااااااا خلينا نركز في وضع المواضيع انت والله شغلتينا بردودك التافهه دي يا اتفه مخلوقه علي سطح الارض

وكمان ايه اللي جاب كلمات اغنيه ماما رضيانه عني لاغنيه مجاهد والله كمان مش بتعرفي تميزي بين الاغاني

يبقي احنا اللي بهايم ولا انتي pig pig pig pig

الله يرضي عننا كلنا اميييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين
والله يسلمحك علي كل كلمه قولتيها من غير سبب

وامل طلعت من القناه علشان مكنلهاش جمهور لان رغووووووووودتي وديووووووومتي لهم اكبر جمهور بالعالم
فراحت قناة كراميش علشان تشوفلها شويه جمهور علي ادها ,,,,,وكمان امب تمثللللللللللللللللللل بسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

واللي مش عجبو يخبط راسو في اكبر حيطه , وكمان الابله امل قطامي طلعت علشان ملهش مكان بين الامرات و الحلوات ,,,,,,, وصاحبه الموضوع احلي منك الف مرررررررررررررررررررررررررررره لانها مؤدبه اما انتي قليلة ادب
اناااااااااااااااااااااا احيي صاحبه الموضوع واللي مش عجباها الموضوع تروح المنتدي المنتهي الصلاحيه كرررررررراميش

والله انا مش عارفه اقولك ايه بعد كده Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation

انا مشفتش قبل كده غباء اوووووووووووووووووووووووووووي كده

احلي بنوتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات رغووووووووووووووووووووووووووووده وديووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووومه ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

محبه رغووووووووووووووووووووووووووووووووووووده

اميرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررره queen queen queen queen
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كراميش تقليد في تقليد   كراميش تقليد في تقليد I_icon_minitimeالأربعاء مارس 02, 2011 10:57 am

ياقليلة الزوق ماهذا الكلام الذي تقوليته وأنا أعارضك بكل الوسائل وإذا أنت تكرهين كراميش على الاقل قولي أن هنالك أشخاص يعشقون كراميش مثلما أنت تعشقين طيور الجنة وأنا بالنسبة لي لا أفرق بينهما وحسي أنهم كم يتعبون من أجل أرضائنا و أسعادنا يا متخلفة عقليا في بجانبنا مشفى مجينين إذا بدك اتصلي بالقرم التالي:123456789 Razz Evil or Very Mad pig albino affraid afro farao geek jocolor
????k???
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كراميش تقليد في تقليد   كراميش تقليد في تقليد I_icon_minitimeالخميس مارس 03, 2011 6:58 am

انتي عارفة يامحبة رغيدان ان قليلة ادب انا مو قاعدة اكلمك يامتخلفه وشيء مالك دخل فيه لاتتدخلييييييين

فااااااااااااااااااااااهمه بس مالومك No لانك محبة طيور جهنم ومحبينها اخلاقهم زفت زي قناتهم ماشي

وانا جاية هنا عشان ادافع عن كراميش مو عشان حلاة منتداك ا\صلا والله هالمنتدى زفت زفت زفت مافبيه احد كل

الي يسوون المواضيع انتي مافي احد غيرك الى كم وحده والله ان المنتدى قرف في قرف .

ولمعلوميتك انا مسجلة في كل منتديات كراميش وكلهم يحبوني ويحبون مواضيعي

انا ماكنت راح اسب لكن انتوا يامحبين طيور جهنم قليلين حياء وادب واخلاق ومو متربين انتوا دايما تسبوووون

كراميييييييييييييييييييييييش وانتوا الي تبدون بالشتم عشان قناتكم تعللمكم قلة الادب يازففففففففففت

وانتي عااااارفه انك تتمنين تكونين جزمة امل بس ماحصلك يااااااااااااحقييييييييييرة

امل تاج راسك يابنت الشوارع ماااالت عليك يابقرة ترى عندي كل شيء الا امولتي امولتي ملكة النجمات

اموله طلعت من طيور النار لانها قناة ظالمة وتافهه وقليلة ادب وفيها نجمات اعوذ بالله مايحبونهم الا تافهين امثالك

ولان مستواها اكبر من كذا راحت عند كراميش ام الذوق ياعديمين الذوووق

وكلكم يامحبين طيور جهنم ونجومكم ومديركم الدب شبية الفيل elephant تحت جزمة وسيم عوااااد وغصب

عنكم يازبايل ..تفووووو عليكم وعلى منتداكم ياقليلين التربية اكرهكم ....لانكم تكرهوني وتكرهون كرموشتي

ايش سوينا لكم مادري pale

××××××
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كراميش تقليد في تقليد   كراميش تقليد في تقليد I_icon_minitimeالخميس مارس 03, 2011 8:00 am

كرااااميش تقيييييييييييد في تقليييييييييييييييييد ..

لآ تنسين قلدووا انشووودة رغووودهـ وحطوا انشوووده بيغاااروا..ووحنانهـ وبشورهـ رغوودهـ وديما

خخخخخخخخخخخخخخ

وبرنامج عالهوا سوا .. طلينا عيكمـــ..برنامج سؤال ع الماشي نفس ع الطريق

وكراااميش خنزيرة pig  pig  pig  pig 

كراااميش قطااوة كلهم  cat  cat  cat  cat 

وهم فيلة خخ elephant  elephant  elephant 

وأهم أراااانب albino  albino  albino  albino 

هم  alien  alien  alien  alien  alien  alien

وهم يخوفون الوااااحد affraid  affraid  affraid  affraid  affraid  affraid 

وهم فرااعنه  farao  farao  farao  farao  farao 

موتوا قهرر يا محبينهم

tongue  tongue  tongue  tongue  tongue  tongue  tongue  tongue  tongue  tongue  tongue  tongue  tongue  tongue 

geek  geek  geek  geek  geek  geek  geek  geek  geek  geek  geek  geek  geek  geek  geek  geek  geek  geek 

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

يلا بنات علوا الضحكة عليهمم

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههاااااااااي

×××××كراااااااااااميش تقلييييييييييييييييييييييييييييييييييدددددد×××××××××××
???k????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كراميش تقليد في تقليد   كراميش تقليد في تقليد I_icon_minitimeالخميس مارس 03, 2011 8:08 am

قلتلكم انتوا محبين طيور جهنم اخلاقكم زفت زي قناتكم

انتوا تقلدوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونا ياكلاااااااااااااااااااب

ياحمييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير

اكرهكم اكرهكم

تفووووووووووو عليكم حقيرين وكراميش تاج رؤسكم ياغيرانين

يادجاج جهننننننننننننننننننننننننننم

هؤ هؤ هؤ هؤ هؤ هؤ هؤ هؤ هؤ هؤهؤ هؤ
???? ???
زائر

مُساهمةموضوع: رد من اميره (محبه رغوووده)   كراميش تقليد في تقليد I_icon_minitimeالخميس مارس 03, 2011 8:54 am

والله انا مش حقيره والله انت اللي قليلة الادب ومش متربيه لانك زباااااااااااااااااله واهلك معرفوش يربوكي من الاساس واحترمي نفسك احسن لك والله العظيم انت وكراميش ومحبين كراااااااااااااميش الارف القناه الزباله كلكم تحت جزمه كل نجم في طيور الجنه وكل محبين طيور الجنه , وانت لما رديتي من الاول شتمتينا كلنا ازاي مش عيزاني ارد عليكي يا وقحه , وانا قولتلك من قبل ان طيور الجنه قناه فتحه من سنه 1994 يعني الحمار يفهمها مين اللي بيقلد القناه اللي فتحه الاول ولا اللي فتحه الاخر والله لو جاموسه هتفهمها يعني انتي مش محصله جاموسه والله انا مش عارفه ازاي انارديت اكلمك من البدايه لاني مش بتكلم مع الزبااااااااااله امثالك.

وعلي فكره نجمتي احلي نجمه في العالم هي وديموووووووووووومتي واللي يقول غير كده يبقي احمر حمااااااااااااااااااااااااااار

وكمان اسمها رغوووووووووده مش رغدان كمان مش عارفه تنطقي الكلمه

كلمه واحده او كلمتين كراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااميش تقللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللليد

مااااااااااشي , والله طيور الجنه عمرها مكانت بتعلمنا قله الادب اتشطري علي قناتك الزباله

كل واحد فيها عامل ذي المهرج jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor

وكمان الفيله دي انتي انتي اللي فيله elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant

طيور الجنه نووووووووووووووووووووووووور حياتنا sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny

وكمان امل قطامي انا ذي ذيها يعني هي مش 3رجول وانا برجلين بس هي شكلها حلو وبس

وبتطلع علي التلفزيون يعني انتي كمان ذيها هي مش احسن منك انتي انسانه وهي انسانه

احلي نجووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم
طيوووووووووووووووووووررررررررررررررررررررررر الجنه

اميره

محبه رغووووووووووووووووووووودتي القمر
????k???
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كراميش تقليد في تقليد   كراميش تقليد في تقليد I_icon_minitimeالخميس مارس 03, 2011 11:32 am

انتي حقيررررررة غصب عنك وانا متربية غصب عنك وعن الي خلفوك فااااااااااااااااااااااهمه Mad Mad Mad

وبدل ماتقعدين تعلقين على كلام الناس شوفي لكلامك يابقرة .......انا بقرة الي بتكرهوني ضحكاتي صوتي وعيوني هي هي هي

وانتي وفاشلين طيور جهنم تحت جزمة وسيم غصب عنكم يازبايل اصلا تتمنون تكونون تحت جزمته بس ماحصل

لكم ههههههههههههههههههههاي Laughing Laughing

وانتوا الي تبدون دايما بسب واكبر دليل الموووووضوع الحقير الي مسوينه يابهاااااايم

وصحيح طيور جهنم فاتحه قبل كراميش لكن كراميش جابت افكار جديدة سرقتها طيور النار واكبر دليل عالهواء سواء

انتي الجاموسه وناموسه وذبانه وحشرة وجرثووووووومة خؤ خؤ خؤ

وامل قطامي غييييييييييير عن كل البشر ,,,,ربي خالقها غييير في كل شيء

تصدقين يامحبة رغوووووووووووووووده اني اكتشفت شيء من نقاشنا هذا

انزلي واقولك

بعد انزلي

انزلي كماااااااااااااااااااان

شوي ونوصل

الي اكتشفته

اني وحده غبيييييييييييييييييييييييييية عارفه ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لاني قاعدة اكلم وحده غبية زيك ماتعرف تتكلم ومسويه نفسها طيبه ومؤدبه واهي جزمة وحقييييييييرة

وفالنهاااااااااااااااااااايه

اقول تراكي انتي ورغيدااااااااان الطرزاااااااااااان تحت جزمة بشورة وامولة وسجاوي وحنانه

ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووبس lol! lol!

???? ???
زائر

مُساهمةموضوع: رد من اميره (محبه رغوووده)   كراميش تقليد في تقليد I_icon_minitimeالخميس مارس 03, 2011 1:11 pm

والله انا وانت اللي بنتكلم ومفيش داعي للكلام عن الاب ةالام لاني متكلمتش عن والدك ووالدتك لاني عارفه انهم محترمين لانهم اكبر مني ولازم احترمهم

والله انتو بتحلمو Sleep اسمها انا رغد اللي بتحبوني ضحكاتي وصوتي وعيوووني

وانا واثقه في الكلام اللي انا بكتبه ومش محتاجه حد يقولي اكتب ايه ومكتبش ايه

واحنا للمره الثلاثه عمونا مهنكون تحت جزمه حد , مش هنكون تحت جزمه حد , مش هنكون تحت جزمه حد

اعيد ولا انتي مش بتفهمي الكلام الا بعد 100 مره

وليه نتمني اننا نكون تحت جزمته كانت جزمته من الذهب يعني ؟؟؟؟؟؟؟

وان كنتي حجزه انك تكوني تحت جزمته مدي شويه علشان الطابور هيخلص ومش هتلحقي دووووورك

وعلي فكره اسمها طيور الجنه وحرااااااااااااااااااااام عليكي تقولي طيور النار لانك بتشبهي الجنه بالنار
وانا مش جاموسه ولا نموسه ولا ذبابه ولا حشره ولا جرثومه مااااااااااااااااااااشي

والله يسامحك . الله يسلمحك , الله يسامحك , الله يسامحك .

والله ازاي بقي غيررررررررررر تكون برجل زياده ولا بعين زياده , ولا هي فلسفه وخلاص
قولي حاجه واحده تكون غيررررررر عننا فيها .

وانا والله والله والله والله والله والله والله والله عمري مكنتش بوشين ابداااااااااااااااااااااااااا

وانا احب كل الناس ومش بحب حد يزعلي مني ابدااااااااا علشان كده انا كنت تركت لك اعتزاري في قسم المنتدي العام وقولت انا اسفه لو كنت زعلتك في حاجه ,

بس انتي عارفه انا اكتشفت ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

والله انا عرفت ان مفيش اي حاجه بتيجي بالشتيمه ولا بالزعل

وانا مش هشتمك لاني مش شفت حاجه وحشه فيكي بس احنا اللي شدينا قدام بعض شويه

لاني اول مره اتخانق مع حد في المنتدي ده

والله كل واحد له ذووووووووووووووووووق انتي تحبي كراااااااااااااااااااميش برااااااااااااااااحتك

وانا احب طيور الجنه برررررررررررررررراحتي

كل واحد وذوقواااا , وبجد وبحلف بالله انا بحب بشوره وسجي وحنان وكمان كتباهم في الملف اللي علي الجهاز

بصي انا بجد حاسه بالذنب ( انااسفه , انا اسفه , انا اسفه , انا اسفه ,)

لو قبلتي اعتزاري هنكون اصدقاء

بس لو مقبلتيهوش خلاص بلاش الشتيمه خااااااااااااااااااااااالص

اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك

اتمني ان نكون اصدقاء

ايام سوووووووووووووووووووووووووووووووووووري

امورررررررررررررررررررررررررررررررره محبه رغوووووووووووووووده
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد   كراميش تقليد في تقليد I_icon_minitimeالجمعة مارس 04, 2011 1:48 am

خلاص يابنات اذكرو الله وسبحو ا وهلالو خلاص قضت السالفه Shocked Shocked Shocked [u]
????k???
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كراميش تقليد في تقليد   كراميش تقليد في تقليد I_icon_minitimeالجمعة مارس 04, 2011 2:35 am

الله يسامحنا جميعا ماااااااااااااشي

وامل غيرررر عن كل الناس ربي خالقها غييير في كل اشي

وانتوا تبدون بالغلط تسسون انفسكم مساكين شوفوا اكبر دليل على انكم تكرهون كرراميش هالموضوع الي

مسوينه والا انتوا تكرهونا تبغونا نحبكم وانتوا دايما تسبونا في كل المنتديات تبع نجومكم تسوون مواضيع تسيء

بكرامييييييييييييييييييييييييييييييييش ليش كراميش ايش سوت لكم قناة هدفها تربي جيييل مليان بالايماااان

قناة كراميش ومحبينها عمرهم ماغلطوا عليكم ونجومكم يسوون انفسهم مايعرفون كراميش لان في وحده سالت

عمو خالد في عالهواء سواء قالت ياعمو بتعرفوا كراميش قال لا,,,ليش ياخالد مقداد الكذب كراميش الي في اوروبا

يعرفونها وانت وياها في نفس الدولة في الاردن تسوي نفسك ماتعرفها هذا مو دليل على انكم ونجومكم تكرهونا

وفي وحدة دقت على موسى مصطفى في برنامج رمضان كريم قاالت عمو بتعرفوا طيور الجنه ققال ايوه هم

اصحابنا بالله وش تبغين طيبه اكبر من كذا شوفي الفرق بين رد موسى ورد خالد مقداد ,,,وكراميش مافي احد

مايعرفها ..................

وكراميييييييييييييييييش غييييييييييييييير غصب عن الي يبغى والي مايبغى

ولو ماتبغوون احد يغلط عليكم احذفوووووووا الموضوع والا لاتلوموني لو سبيت اوغلطت على احد

اصلا انا ماعرفت هالمنتدى الامن هذا الموضوع فاحسن لكم تحذفونه.........
????
زائر

مُساهمةموضوع: كراميش تقليد في تقليد   كراميش تقليد في تقليد I_icon_minitimeالجمعة مارس 04, 2011 5:47 am

تعجبيني محبة رغووودة ليش امل غير كلنا سواسيا حتى الرسول ماقال انا غير هذا وهو رسول
وانا مابغى اسب علشان محد ياخذ حسناتي واخذ سيئاته والله يسامحك مليون الف مرة ياجنون
????k???
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كراميش تقليد في تقليد   كراميش تقليد في تقليد I_icon_minitimeالجمعة مارس 04, 2011 6:34 am

امل غير بجمالها واخلاقها وصوتها وادائها واناقتها

امولتي مالها مثيييييييييييييييييييييييييييييييل

مفهووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم!!!!
???? ???
زائر

مُساهمةموضوع: رد من اميره (محبه رغوووده)   كراميش تقليد في تقليد I_icon_minitimeالجمعة مارس 04, 2011 8:04 am

الله يخليكي يا زوزو انتي كمان عجباني كتيررررررررررر والله الله يحميكي لابوكي وامك

بس يا جنون والله انا مشفتش الحلقه اللي بتتكلمي عليها لاني مش متابعه علي الهوا سوا

بس برده انتي مش رديتي عليا ( هنكون اصدقاء ولا لاء ) لو موافقه يبقي كده تمام لو مش موافقه يبقي خلااااااااااااااااااااااااااااااااص لا نشتم بعض ولا نسب بعض

والله انا مش عارفه الدليل علي اني اكره كراااااااااااااااااااااااااميش

بس كمان انتي قولي الدليل علشان انتي مش بتحبي طيور الجنه

انا مش هكتر في الكلام , للاني قولت ان مفيش حاجه بتتحل بالخناقات

بس علي فكره انا مش بمثل اني طيبه ومؤدبه بس بجد انا كده واكيد انتي كمان كده

باااااااااااااااااااااااااااااااااااي موافقه نكون اصدقاااااااااااااء ولا لاء

اموووووووووووووووووووره محبه رغووووووووووووووووووووووده

مع اجمل تحياتي لكي بالتوفيق والنجاح الدراسي دائمااااااااا

????k???
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كراميش تقليد في تقليد   كراميش تقليد في تقليد I_icon_minitimeالجمعة مارس 04, 2011 8:33 am

ليش انتي كذابة يامحبة رغودة

انتي كاتبه هالكلام فالصفحه الاولى!!!!!!!

والله انا رأيي ان كراميش تقاد طيور الجنه انا اصلا مش بحبها خالص

بس علي فكره رغد الوزان مش سابت طيور الجنه علشان رغوده هتعمل عمليه

عمرها ماتسيب طيور الجنه لانها من عمرها سبع سنوات تنشد فيها

ويا ريت تدعو لها بالشفاء العاجل

محبه رغووووووووووووده queen

مو انتي كاتبه هذا الكلام تقولين انك ماتكرهين كراميش انتي كلامك متناقض جدا جدا؟؟؟؟؟؟

روحي شوفي منتدياتكم كلها سب وشتم فينا Mad Mad

اذا كرهتي طيور الجنه راح اقبلك صديقتي وراح احطك على راسي من فووووق وراح تشوفين جنون الحقيقية

الي ماتحب السب والشتم اما لو ضليتي تحبينها ماراح اصادقك لانها قنناة فاشله وظالمه وانا ماتنازل اصادق

محبين طيو جهنم lol! lol!

???? ???
زائر

مُساهمةموضوع: رد من اميره (محبه رغوووده)   كراميش تقليد في تقليد I_icon_minitimeالجمعة مارس 04, 2011 12:14 pm

والله انا قولت كده بالظبط

بس انا عمري مش هسيب طيور الجنه

وانا بحاول احب كراميش بس عمري طيور الجنه

والله انا نفسي اشوف جنون الحقيقيه بس والله عادي انك تورينا جنون الحقيقه حتي لو كنا من محبات طيور الجنه

يعني في المدرسه لما تيجي واحده وتقولك انا عايزه اكون صديقتك بتسأليها انت تحبي طيور الجنه ولا لاء

اكيد مش بتقولي كده , اعتبرينا اصدقاء جدد في المدرسه

اووووووووووووووووووووووووك

والله انا عايزه بجد بجد اشوف جنون الحقيقيه بس والله عادي انا هحب طيور الجنه وكراااااااااااااااااااااااميش

وانت كمان تحبي كراااااااااااااااااااااااميش وطيور الجنه

واحنا اسفين جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا علي السب اللي قالووووووووه محبين طيور الجنه لكم
والله العظيم كرااااااااااااااااااااااميش قناه جميله وكمان طيور الجنه جميله

طيب مش انتي قولتي ان موسي قال انهم اصدقاء طيور الجنه

طيب موسي ليه هيصادق طيور الجنه لما هما ظالمين

فكررررررررررررررررري من جديد يا جنون والله هتوصلي للحل الصحيح

اكيد موسي صديق طيور الجنه , خلاص يبقي طيور الجنه مش ظالمه

بس انا احب اصادق كل محبين اي قناه لانهم اخواتي في الاسلام

والاسلام مقسمناش الي محبين طيور الجنه ومحبين كراميش صححححححححححححححححح؟؟؟؟؟؟؟

يعني كلنا اخوات , لاازم كلنا نحب كل القنوات

فكررررررررررري حبيبتي جنون

مع خالص تحياتي

محبه رغووووووووووووده queen
????k???
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كراميش تقليد في تقليد   كراميش تقليد في تقليد I_icon_minitimeالأحد مارس 06, 2011 7:03 am

احذفوووووووووووووووووووا المووووووووووووووضوع

كراميش تقليد في تقليد
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» رد علي موضوع <كراميش تقليد في تقليد>
» كنتروول كراميش يكذذب
» من حاول تقليد طيور الجنه فقد اثبت تميزهم
» كراميش في بريده
» تصويت طيور الجنة أم كراميش